Ministrstvo za kulturo naj bi prihodnji teden objavilo rezultate medijskega razpisa, ki je na noge dvignil številne predstavnike medijev, tako tistih večjih kot tudi manjših, lokalnih, ki bodo očitno ostali praznih rok.

Gre za politično brco celotni Koroški, pravijo na Koroškem radiu, kjer bodo prisiljeni krčiti informativne vsebine. Radio Študent, ki je lani na istem razpisu prejel kar 100.000 evrov, zdaj pa ostal brez vsega, je že napovedal tožbo. “Rez ministrstva za kulturo je brutalen,” razlaga Ana Kandare, direktorica Radia Študent.

Brez državnega denarja so ostali tudi številni lokalni mediji. Pogoji so bili enaki kot pretekla leta, sami pa smo še razširili svoj informativni program, a kljub temu ne bomo dobili niti centa, pripoveduje direktorica Koroškega radiaAndreja Ogriz.“Zato zavrnitev upravičeno jemljemo kot svojevrstno politično brco celotni Koroški,” še pojasni.

“Menim, da je Koroški radio ostal brez sredstev na razpisu zgolj zaradi dejstva, da pripada tej medijski hiši oziroma lastniku. Gre za pomemben regionalni radio,” pa razlaga Marko Milosavljevič s Fakultete za družbene vede.

Radijski studioFOTO: Shutterstock

Sredstva prejelo 69 medijev

Lastnik Koroškega radia je sicer pri vladajočih ne najbolje zapisani Leo Oblak. Sredstva je prejelo 69 medijev vseh vrst različnih svetovnih nazorov, politično uravnoteženih in neuravnoteženih, odgovarja član komisijeBorut Rončevič. Ta zavrača očitke, da je deljenje oziroma, bolje rečeno, odrekanje sredstev politično motivirano.  

“Za nas bo to po 60 letih, če se ne najde kakšna rešitev, prvič pomenilo krčenje informativnih vsebin,” še pove Ogrizova. To pa bo udarec za vse poslušalce v regiji, pa tudi za tiste iz drugih držav. Brez vsega so ostali tudi nekateri največji mediji. Delo in Dnevnik, ki je pri točkovanju v kategoriji  politične uravnoteženosti od komisije prejel celo ničlo.“Lahko govorimo o petki, lahko govorimo o sedmici, lahko govorimo o trojki, dejstvo, da so dobili nič od desetih možnih točk, kaže, da je šlo za popolnoma drugačno, očitno politično motivacijo tako ministrstva kot seveda same strokovne komisije,” je kritičen Milosavljevič.

“Žal nimamo drugih pravnih sredstev kot to, da gremo v tožbo na upravno sodišče, kar bomo tudi storili,”napoveduje Kandarejeva. Sicer še vedno ni znano, ali in koliko so iz paketa sredstev, vrednega dva milijona in pol, prejeli mediji blizu aktualni vladajoči politiki. A svoj vstop v svet tiskanih medijev je pred kratkim napovedal tudi portal Domovina. Izdajal ga bo zavod Iskreni. Ta je od ministrstva, ki ga vodi njegov soustanovitelj Janez Cigler Kralj, pred kratkim prejel 130.000 evrov. Svojo prvo promocijsko številko so razdelili v rekordnih 585.000 brezplačnih izvodih.  

Financiranje medijev: ‘Rez ministrstva za kulturo je brutalen’
Source:
Source 1

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here